Re[2]: [Dernek] Re: Dernek listesine gönderdiğiniz mesaj moderatör onayı bekliyor

From: Ethem Derman (ethem.derman@ankara.edu.tr)
Date: Mon 06 Dec 2004 - 09:51:00 EET

Sevgili Devrim GUNDUZ,

Once ozur diliyorum, sonra da su soru aklima geldi. Bana dernek
listesinden surekli mesaj geliyor, uye degilsem nasil geliyordu?

Gelen mesajin ilk iki satirini okuyup hemen mesaj yazmak benim gibi
yasli adama yakisirdi zaten, tekrar ozur diliyorum.

Sevgilerimle...

Ethem Derman
ethem.derman@ankara.edu.tr
Saturday, December 04, 2004 günü, devrim.gunduz@linux.org.tr adresinden Devrim GUNDUZ yazıyor:

-> Hocam merhaba,

-> Size gelen otomatik iletide de yazıldığı gibi, iletinizin listeye
-> dağılmamasına izin verilmemesinin nedeni, dernek listesine üye olmamanız.
-> Zaten iletinizde de bu listeye ilk kez e-posta gönderdiğinizi yazmıştınız.

-> Siz de takdir edersiniz ki, bir listeye üye olmayanların iletinin kabul
-> edilmemesinde pek bir sorun yok :-)

-> *İzninizle* sizi listeye ekledim. Kimsenin, derneğin kurucularından olan
-> birisinin iletisini engellemeye çalışacağını sanmıyorum :)

-> Umarım sorunu aşabilmişizdir.

-> Saygılarımla,

-> Devrim GÜNDÜZ