[dernek] Rv: Re: Eminonu Linux egitimi projesi

From: Bora (bora@boragungoren.com)
Date: Tue 31 Aug 2004 - 23:28:13 EEST

Merhaba,

Sinavsiz "sertifika" verdiğini iddia eden firmalar hangileri acaba
öğrenebilir miyim? MEB'den onaysız sertifika vermek kanunen yasa dışı bir
şey de. MEB'in de Linux başlıklı bir sertifikası yok.

Herkes "katılım belgesi" veriyor ki; bu da "idareten" yasal.

Sevgiler.

Bora.

--------- Orjinal mesaj --------

href='http://www.postamerkezi.com'>www.postamerkezi.com</a>