[dernek] Re: logo

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Fri 27 Aug 2004 - 06:34:02 EEST

 Merhabalar,

On Thursday 26 August 2004 23:23, Linux wrote:
> Merhaba bence logo biraz daha ciddi olmali

 Linux ile ilgili bir dernegin e-posta listesine "Linux" adi ile
linux@myeposta.com adresinden gelen bir e-postanin sahibinin *ciddiyet*ten
bahsetmesi cok hos. Demokratik ortam diye buna derim ben.

 Gıda İthalatçıları Derneğinin listesine kendine isim olarak "Gida"yi uygun
gormus birisinin gida@bizimgidamiz.com adresinden posta gondermeyi akil
etmesi kadar etkileyici bir tercih sizinkisi de, tebrik ediyorum.

> ben penguenlerin kararlı bir yuzlerinin olasini tercih ederim isini
> bilen ve profesyonel (yani ben bu işi biliyorum der gibi)

 Siz o zaman, tabi uye iseniz dernegimize, oylama esnasinda kararli bir yuzu
olan isini bilen ve profesyonel yani ben bu isi biliyorum der gibi bakan
logolara oy verirsiniz. Sizin tercihiniz kimseyi ilgilendirmiyor ornegin, ben
belki bu isi bilmiyorum der gibi bakan penguenleri cok seviyorum. Fakat
kapali bir oylama yapilacagi icin burdan soylemiyorum.

 Yazmayayim diyorum fakat dayanamadim gene yazacagim.

 Lutfen logo'lari elestirmeyin. Gonderenler de logolari elestirilmesi icin
gondermesinler, yapin begeniyorsaniz gonderin, oylanacak bu logolar, her biri
birer aday, hepsinin ellerine saglik.

 Lutfen logo'lari elestirmeyin, cunku belki, sizin zevklerinize gore
begenmediginiz bir seye ben bayildim ve oyle kalmasini istiyorum, ve yine
belki benim gibi dusunecek, oylamanin kaderini etkileyecek, fakat listeyi
takip edemeyen bir kac insan daha var. Bu yuzden logolarin nasil olmasi ve
kalmasi gerektigine birakin logo'yu yapanlar karar versin, mesela biraz sanat
eseri muamelesi yapin.

 Baris Hasdemir, sizin de elinize saglik, alternatifler de bekleriz :)

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@uludag.org.tr, meren@comu.edu.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". -