[dernek] ÈFUTF-8?Q?logo_hakkında_bazı_düşünceler?

From: Kudret Güler (kudrettin@gmail.com)
Date: Wed 25 Aug 2004 - 17:37:13 EEST

Derneğimiz için önemli olan bu aşamaya emek veren, vere
cek herkese
kendi adıma teşekkür ediyorum. İzninizle, bu konudaki b
azı görüşlerimi
belirtmek isterim.

Belki de LKD logosunda tux'tan ziyade GNU bulunmalı. Adımız
her ne
kadar linux kullanıcıları derneği olsa da linux kernel'
ine bağımlı
olmayan bir derneğiz. Yanılmıyorsam Richard Stallman da Bilg
Üniversitesi'ne geldiğinde bu konuya değinmiş.

Buna ek olarak, kalabalık yaratmayacak sadelikten pek de ödü
vermeyeceksek, Anadolu'ya has simgelerden biri de kullanılabilir belki
diye düşünüyorum. Örnek olarak aklıma hemen s
tilize edilmiş bir Van
kedisi, Hitit Güneşi ya da nemrut dağındaki heykel ba
şları geliyor.
Bence GNU ya da tux ile beraber yahut yalnız başlarına
kullanılabilirler.

Öyle bir şansımız var mı bilmiyorum ama, konu logo
 değişikliğinden
açılmışken, acaba isim değişikliğini de
mi düşünsek? "Özgür Yazılım
Kullanıcıları Derneği" daha doğru mu olurdu acaba?