[dernek] Re: Ornek Logo

From: ilker Yenice (ilker.yenice@infotron.com.tr)
Date: Wed 25 Aug 2004 - 01:09:00 EEST

Bence logonun yaninda boyle bir karakter olmasi sevimliligi arttiriyor.
Belki bu sekilde bazi kullanicilarin ilgisi de cekilebilir... Lkd nin
amaclarindan birinin de Linux'un tanitimi olduguna dusunursek bence boyle
bir uygulama yapabiliriz. Ayrica ozel gunler icin tux uzerinde bazi
degisiklikler de yapabiliriz. ( Google gibi ) Bu tuxlar bayram tebrikleri
mailler de dosya eki olarak kullanabilir. Bununla ilgili bir iki ornek
calisma yaptim, begeninize sunuyorum....

iyi calismalar...
ilker Yenice