[dernek] Re: Ornek Logo

From: OZGUR TAS (guru@isnet.net.tr)
Date: Mon 23 Aug 2004 - 13:02:03 EEST

Merhabalar,
Tux gercekten cok guzel olmus, ellerinize saglik. Ancak biraz tombik
 gibi duruyor? Kanimca onu biraz daha zayiflatsak daha mi iyi olur diy
e dusunuyorum, acaba siz ne dersiniz ?
Tekrar ellerinize saglik, emek ve ozveriyi takdir etmemek elde bile de
gildir.
Saygi ve sevgiler,

Ozgur "Guru" KARATAS
System Administrator