[dernek] Re: Linux T-shirtleri.

From: Linux34 (info@linux34.com)
Date: Thu 19 Aug 2004 - 10:55:20 EEST

> Merhabalar,
> oncelikle bunu dernek yoneticilerine iletmen daha iyi olacaktir ki olasi
> bir toplanti veya reklam ile dernek uyelerine daha hizli sekilde haber
> verilebilir.
> Lakin kendi adima 2 tane siparis edebilirim.
> sevgiler,
>
> Ozgur KARATAS
> Is.NET

Merhaba
Bende burdan onlara ulasmaya calisiyorum zaten. :)
LKD icin elimden geleni yapmaya calisiyorum.
Sitede bir an once duyurmak istiyorum.
Cebit icinde ayni seyi yapabilirim.
t-shirtleri oraya birakabilirim 10-15 adet zaten bende elimden geldigince
orda durmaya calisacagim. Bilemiyorum daha iyi fikri olanlar varsa ben
seve seve uyarim. LKK uyeleri bu kucuk firsatlardan yararlamlari hos olur
kanimca :)

Saygilarimla
Erdogan Bilgici
Linux34