[dernek] Re: LKD 2004-2006 is plani

From: Gökhan İhsan CANDANGİL (gokhan.candangil@cevreyapi.net)
Date: Fri 30 Apr 2004 - 14:59:12 EEST

Merhabalar,

Gerçekten buradan gördüğüm kadarıyla birçok insan elinden gelen herşeyi yapıyor, ilerlemeler kaydediliyor. Fakat daha da hızlı ilerlenebilir diye düşünüyorum. Ben inşaat sektöründen biri olarak, tabiri caizse, Linux sevdalısı olarak, öncelikle bu işletim sistemini inşaat sektöründe nasıl verimli olarak kullanarak meslektaşlarımı nasıl Linux a çekebilirim diye kendi üzerimde çalışmalar yapıyorum ama bilgi alışverişini tam yapamadığım için çok yavaş ilerliyorum. Eminim ki bu konuyla veya buna benzer diğer sektörlerle ilgili, ortak proje grupları oluşturarak, hızlı ilerleyip insanlara çözümleri gösterip Linux camiasını büyütebiliriz. Ben belkide kendi açımdan baktım olaya ama benim en iyi katkıda bulunabileceğim nokta inşaat sektörü için yapılacak çözümlerle ilgili olacaktır diye düşünüyorum ve bu açıdan bakıyorum. Belki farklı bir açıdan bakıyorum ama katkısı olur diye düşünüyorum.

İyi çalışmalar dilerim.

Gökhan Candangil
İnş.Y.Müh.