[dernek] LKD genel kurulu 15 mayista

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 27 Apr 2004 - 20:05:34 EEST

Merhabalar,

Bu yilki LKD genel kurulunu Linux Senligi icinde
3. gun olan 15 mayista 17.00-19.45 diliminde yapacagiz.
Oylamaya katilacak uyelerimizi listesini
http://uye.lkd.org.tr/
adresiden gorebilirsiniz.
Bu listeyi ayrica yayinliyacagiz.
Sayet bizdeki adresiniz dogru ise bu mesaji lkd-uye ve dernek
listesiden alacaksiniz.

Dernekler kanunu gerekleri uyarinca, bu listeyi genel kuurldan
once Dernekler Masasina iletmek zorunda idik. Uyelik islemini
cesitli nednelerle bitiremedigimiz, uyelerimizden, sayet varsa
ozýur dileriz.
Basvurusu, islak imzali bir sekilde elimize ulasmamis demektir.
Belgeler elimize gecer gecmez, uye yapariz.
Ama, genel kurulda (ve Yilin Penguen odulleri seciminde)
oy kullanamiyacaklar.

Bu genel kurulda, deernegin kmau yararina dernek olmasi yonunde
bir karar alacagiz.

Bu genel kurulda, secilen Yonetim/denetim Kurullari 2 yil icin
secilecekler.

Tum LKD uyelerinin senlige katilmasini, ve ozellikle genel
kurula katilarak LKD'ye yon vermede aktif katki vermesini
bekliyoruz, herkesi davet ediyoruz.

Dernek listesi, LKD'ye gonul vermis kisilerin LKD'ye uye olsun
olmasin, LKD konusunda goruslerini paylasmasi icin acilmistir.
Yeni donem LKD'nin yapmasi gereken isler, programi, vizyonu
konularin tartisilmasinda yarar vardir.

Bu dogal olarak mevcut donemin bir dgerlendirmesini de icinde
barindiracaktir. Mevcut yonetimin ve LKD'nin yaptiklari ve
ozellikle yapamadiklari, eksiklikleri, hatalarini lutfen yazin.
Tek ricamiz, bunun kisisellesmnin otesinde seviyeli olmasidir.
Bu kisilerin elestiremiyecegi anlamina gelmiyor.

LKD yonetinine talip arkadaslarin, bir adim one cikmlarinda
yarar var. LKD icin dusundukleri vizyonu ve misyonu, programi,
projeleri dernek listesinde tartismasinda buyuk yarar gorurum.

Adaylarin bir web sayfasi hazirliyarak, ksa ozgecmis, linux,
acik kaynak kodu ve LKD icin dusunduklerini paylasmasi LKD icin
bir kazanctir diye dusunuyorum.

LKD camiasinin olgun ve hepimize yararli bir tartisma,
arayisina girecegini dusunuyorum.

Soz uyelerimizde ve Linux gonulluerinde.

Saygilarimla

LKD YK Adina
Mustafa Akgul