[dernek] Internet TV

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Sun 04 Apr 2004 - 17:15:13 EEST

 Merhaba,

 Bugun saat 11:10 da TRT-2 de yayinlanan Internet TV programina konuk
oldum.

 Elimden geldigince LKD, LKD nin calismalari, tarihcesi, neden Linux
gibi konularda sorulara yanit vermeye calistim. Daha anlatacagim cok sey
vardi ama sureyi istedigim gibi kullanamadigim icin bazi konulardan
bahsedemedim. Yine de programi yapan kisiler Linux ve LKD'ye sicaklar ve
elerinden geldigi kadar tanitmaya calisiyorlar, eminim benim eksik
kaldigim noktalardan yeri geldikce tamamlanacaktir :)

 http://www.internettv.gen.tr

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens