[dernek] is ilani - duzeltme

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 22 Sep 2003 - 09:43:01 EDT

     Merhabalar,
     Bana ulasan bir is ilanini iletiyorum: (duzeltilmis)

      Ankara'da bulunan bir sirkete PHP ve ASP ile database
      uygulamalarinin gelistirilmesinde tecrubeli,
     tercihan Linux bilgisi olan web gelistiricisi aranmaktadir.

     Ilgilenenlerin iktr@gmx.net adresine ozgecmislerini
     24/09/2003 tarihine kadar ulastirmalari gerekmektedir.
     REF : WDAN, bilgisini lutfen ekleyiniz.

     Saygilar
     Mustafa Akgul