[dernek] Re: Tesekkurler..

---------

From: Koray Toksöz / Bilgi İşlem - Akyazı (ktoksoz@aydinorme.com.tr)
Date: Mon 22 Sep 2003 - 08:44:19 EDT

    Merhaba

    Mandrakelinux.com bende gayet guzel aciliyor.

    Trace ile baktım, ttnet'den sprinte geçiyor benim bağlantım da..

    Iyi calismalar..

    Koray Toksöz
    Yazılım Uzmanı
    ktoksoz@aydinorme.com.tr

    Aydın Örme San.ve Tic. A.Ş.
    Küçücek sanayi bölgesi, Mudurnu çayı mevkii, Akyazı.
    www.aydinorme.com.tr '+90 (264) 462 47 41 Dahili: (631) 7+90 (264) 462
    47 48