[dernek] Mandrake sitesine ulasim engelleniyor mu?

---------

From: Yalcin Cekic (yalcin@eng.bahcesehir.edu.tr)
Date: Mon 22 Sep 2003 - 05:38:50 EDT

    Konuyla ilgili olarak daha once bir calisma yaptim.
    Olaydan Ulaknet'in haberi var.
    Ulaknet'ci arkadaslarin soyledikleri soyle.

    Bir sekilde bizim backbone'un (TTNET) avrupada bagli oldugu
    isvec (yada isvicre tam hatirlayamiyorum) bize router bazinda
    mandrake sitesini anons etmiyormus. Ellerinden bir sey gelmedigini
    soylediler. Durumu TTnet'e iletmisler ama bir gelisme bugune kadar
    yok.
    Ben cozum olarak free proxy kullanmaya basladim
    (80.58.43.44 8080)

    Hoskaliniz,

    Yalcin Cekic