[dernek] Mandrake sitesine ulasim engelleniyor mu?

---------

From: Ziya Karakaya (ziya@atilim.edu.tr)
Date: Tue 23 Sep 2003 - 04:56:56 EDT

    Selamlar arkadaslar,

    Universitelerimizden (Atilim ve ODTU'den denedim), mandrake'nin web
    sitesine ulasim saglanmiyor. Diger Universitelerden olan arkadaslarimiz da
    denerlerse iyi olur. MandrakeClub sayfalarindaki ilgili
    forumlardan sordugumda ise problemin sadece ulkemize ozgu oldugunu anladim.
    DSL uzerinden bagli olan bir arkadasimin bilgisayarindan ilgili sitelere
    baglanabildim. Dolayisi ile problemin ULAKNET'ten kaynaklandigi
    kanisindayim. Bu konuda ULAKBIM yetkililerine defalarca mail gondermis
    olmama ragmen herhangi bir aciklama yapma geregi dahi duymadilar.
    Universitemizin yetkili organlari araciligi ile de sorunu iletmis olmamiza
    ragmen cozum konusunda bir gelisme olmamistir.

    Konu ile ilgili olarak dernegimizi bilgilendirmek sureti ile ulasilabilecek
    adreslere daha yogun ulasim saglanmasi ve boylelikle problemin cozumunun
    saglanmasini ummaktayim.

    Sizler de ilgili kisilere mail gondermek sureti ile boyle bir durumun
    nedenini sorabilirsiniz.
    Ulasilamayan site adresleri :
    www.linux-mandrake.com
    www.mandrakelinux.com