[dernek] Re: ozgur yazilimlar ...

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 08 Sep 2003 - 12:30:02 EDT

    Ekteki mesajd a gozuktugu gibi sagda solda pek
    cok ozgur yazilim var. Bazilari gelistirme
    asamasinda.

    Bunlari LKD olarak toparlamak iyi olur.
    En basitinden, bunlarin bir listesini tutan bir
    sayfa ile basliyabiliriz.
    her biri icin yarim A4 boyutu bile yeterli cok
    anlamli olur.
    Bu konuda gonullu olacak penguen var mi ?

    Saygilar
    Mustafa Akgul
    %%%%%