[dernek] Yardim Istegi

---------

From: A. Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Mon 27 Oct 2003 - 08:18:54 EST

     Bu ay TDB (Türkiye Dis Hekimleri Birligi)'nin aylik dergisine bir köse yazisi yazacagim (dergi her ay yaklasik 17000 dishekimine ulasiyor). Yazida Linux, GNU, GPL gibi kavramlardan bahsetmeyi düsünüyorum; bir aydinlatma yazisi formatinda. Bunlarla beraber ülkemizde LKD adinda bir dernek oldugundan ve ciddi bir takim etkinliklere imza attigindan da uygun bir dille yazi icinde bahsetmek istiyorum.

     Bana bu konularla ilgili bir yazi hazirlamak icin cok sinirli bir vaktim var, kendi basima bir seyler yapmaktansa önce Doruk Fisek'e sormaya karar verdim o da Dernek listesine sorsan daha iyi olur dedi.

     Daha önce uygun bir dille bunlarin bir araya getirildigi kaynaklar ilk asamada cok faydali olabilir diye düsünüyorum. Ayrica LKD ile ilgili nasil bir prezentasyon uygun olur bu konuda da fikir ve yardimlariniza ihtiyacim var. Bunu toplumun bir kesiminin daha aydinlatilmasi ve LKD tanitimi acisindan iyi bir firsat olarak görüyorum.

     Selam ve saygilarimla,
     A. Murat Eren
     meren@comu.edu.tr
     http://zion.comu.edu.tr/~evreniz/