[dernek] Re: Compex'te seminer konusu olarak ne

---------

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Thu 27 Nov 2003 - 09:55:40 EST

    > Yok ben sorumda ciddi idim.

    bende olabilir diye dusunuyorum .

    > Toplarız.
    >
    > Ne sattığınız değil, nasıl sattığınız önemlidir. Sizce hiç "reklam"
    > yapmadan" 120+10 kişi nasıl geldi Compex'e?

    zaten o fuar kalabalik olur. Ilk gununden beri. Ilk fuarin yapildigi
    gunleri hatirlarim. Hep kalabalikti.

    Extra)
    Slackware yi
    Redhat

    > Sizce insanlar görerek mi öğrenirler, okuyarak mı?
    >
    > Sadece okuyarak öğrenilebilseydi, öğretulummenlere pek gerek
    kalmazdı.

    Arkadaslar o zaman her sene fuarlarda kurulum anlatilsin . Yorum yok.

    Multimedya

    > Biraz daha gezici seminer tecrübesi desem?

    ya arkadaslar tecrubelerinize lafimiz yok zaten karar vermissiniz.
    Tecrubeniz var ve zaten kafanizda plan yapmissiniz. O zaman neden
    soruyorsunuz?

    Cunku

    > Geri kalan %50 ne olacak?
    > Ya da %40? 30? 20 ? 10?

    Merak etmeyin o yuzde %50 sininin buyuk kismi sizden bizden daha fazla
    Linux biliyor. Inet-tr larin baslangicindan gunumuze beri askerde
    oldugum sureler haric hepsine katilirim. LKD yok iken ilk Linux
    Kullanicilari Grubunun olusumlari o sirada atilmisti. LKD ye uye
    olmayan veya bu listeleri takip etmeyen cok Linux cu var orada. Ama
    yinede sorunuza verdigim cevapta ben Inettr toplantisna gelmeyecek %
    50 icin Mandrake , Fedora anlatilsin derim demistim siz de zaten Inet
    TR da anlatilacak demistiniz.

    > Bakın derdimiz MDK/Fedora değil. 1 hafta içinde insanlara alternatif
    > sunabilmek gibi bir derdimiz var.
    >

    > Bu alternatifin de mümkünse insanların geçişini
    kolaylaştıracaklardan
    > birisi olmasını tercih ederim.

    MDK,Fedora , SusE disinda alternatif yok galiba degilmi. Zaten
    sorunumuz o . Inet-tr da Mandarake anlatmak absurd cunku o toplantiya
    gelecek olan katilimcilarin %99 u zaten Bilgi Teknolojileri ile
    yakindan ilgili hatda onculeri . Onlara Mandrake anlatmak :)) Ama
    Compex tam Kolaylik saglayan dagitima gerek var.

    > Başa dönelim mi?
    >
    > http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/dernek/2003/Nov/0041.html

     eee biz ne dedik ? Yorum istiyorsunuz ve herzamanki gibi kisir
    donguye giriyoruz. Kimseden yorum gelmiyor bu beyin firtinasinda sanki
    kavga ediyoruz izlenimine sahip oluyor digerleri. Hic kimsenin fikri
    yokmu? Nerde diger 200 kusur dernek uyemiz. Nerede Yonetim? Sesleri
    gene cikmiyor. Bu arada Inet-tr konusunda konusmamiz yersiz cunku
    Mustafa Akgul hocamiz bu konuda en bilgi sahibi.

    Neyse herkesin Bayramini kutlarim. Ve ses cikartmayan cogunlugun da
    sesinin cikmasini dilerim

            devrim.gunduz@linux.org.tr
    > http://www.tdmsoft.com
    > http://www.gunduz.org