[dernek] Re: Compex'te seminer konusu olarak ne

---------

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Mon 24 Nov 2003 - 16:57:50 EST

    Selamlar,
    Gecen Cebit fuarindan bir fuar deneyimi sahibiyim.Fakat buradaki konuda
    fuar olsa bile ulasimdan olsun, biletlerin online dagitimindan olsun
    buradaki kullanicilarinin Cebitten farkli olucagini dusunuyorum.
    Fraklilikta buyuk ihtimal Linux'un ne oldugunu veya ne oldugunu bilip de
    daha ekran goruntusunu bilmeyenler olucaktir.
    Bu yuzden isin profesyonellik kismindan cikip daha eglenceli daha
    kullanislilik ozelliklerinden soz etmemiz ve gostermemiz gerekmektedir.
    Eglence denildi mi aklima ilk once multimedya ve oyunlar geliyor.
    Multimedya ozelliklerinde xine'dan, xmms'den tutunda daha nice programin
    (altini cizerek soyluyorum)"gosterilmesi" gerekebilir...
    Oyun konusunda da "Linux'da oyun oynanmaz" yalanini ortadan kaldirmak
    gerekiyor..Bunun en kolay yoluda bir Linux'a yuklenebilecek tum oyunlari
    yuklemek ve ziyaretcilere "buyurun oyunayin" demekten geciyor...

    Ayrica Devrim Abi'nin gorsellik ve ogretmen konusundaki soylemine
    kesinlikle katiliyorum.Bence siz bin defa Linux'dan soz etmek yerine bir
    Linux kurulu bilgisayarin basina ogretilmesi cok cok daha yararlidir...

    (Eglence konusunda da Cebit'te giydigim penguen kostumununde Compex'de
    de hazir bulundurulmasi bence cok guzel olur...Hem o gun hava cok sicak
    olmazsa tekrar neden giymeyeyim ;) )

    Iyi calismalar,
    Arda Cetin