[dernek] Re: Compex'te seminer konusu olarak ne

---------

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Sun 23 Nov 2003 - 16:15:38 EST

    Selamlar,
    Liste üyesi bendenizde sizinle ayni fikirde...
    Fedorayi dediginiz gibi duygusal olarak pek fazla sevmesemde ilk
    kullanici icin en iyilerden..Aslinda Mandrake tanimi daha iyi olurdu ama
    madem semineri yakin tarihde var o halde Fedora Core bu is icin bence en
    iyisi...
    Kurumsal Linux Hizmetleri/Cozumleri konusunda gelen ziyaretci kitlesine
    gore degisiklik gostericegini saniyorum.
    Soyle bisey olabilir, simdi bi FC kurulumu yapiliyor orasi tamam.
    Ama sistem kurulumu sirasinda ortalama 30-40 dakika bir bosluk
    olucaktir.Bu arada da gelen sorulari cevablanabilir elbette...
    (Sorularin kurumsal cozum veya seminer hakkinda olmasi onemli mi?)

    Sonuc olarak kurulum ve kurulum sirasinda yapilacak tanitim yeterli
    gelecek gorusundeyim...