[dernek] Re: Compex'te seminer konusu olarak ne

---------

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Sun 23 Nov 2003 - 04:25:28 EST

    SuSE yi dagitmak bence hic uygun bir davranis degil. Cunku ucretli bir
    dagitim ve Su an 9 versiyonu caikmasina ragmen SuSE nin distribitor
    firmalari hala 8.0 versionu ile kandirmaya calisiyorlar. Aralarinda
    cok fark var. Belki mandrake , slackware , debian olabilir. Ancak bana
    kalirsa bir panel gibi yurutulse acik kaynak felsefesi ve soru cevap
    seklinde cok daha iyi olur. Bu tarz bir calismada konusmaci oalark
    yardimci olabilirim

    Murat Gezer

    Murat Gezer
    murat.gezer@linuxdonanim.com