[dernek] Re: Compex'te seminer konusu olarak ne Qnerirsiniz=3F?=

---------

From: m.barış demiray (barisdemiray@yahoo.com)
Date: Sat 22 Nov 2003 - 10:53:03 EST

    Bence kısaca da olsa Linux'ün felsefesinden, genel
    olarak açık kaynaktan ve LKD'den bahsedilmeli. Ayrıca
    Linux'teki multimedya imkanları ve oyunlar da
    tanıtılırsa çok yararlı olur. Kurulum olarak da SuSE
    gibi sürükle-bırak yöntemiyle disk bölümlemesi yapan
    bir dağıtım kullanılabilir. Çünkü penguenle yeni
    tanışan kullanıcılar disk druid ile yapılan
    işlemlerden çekinebilirler. Seminerde de kolay gelsin
    :)

    --- Devrim GUNDUZ <devrim.gunduz@linux.org.tr> wrote:

    =====
    M.Barış Demiray