[dernek] Re: Compex'te seminer konusu olarak ne Qnerirsiniz=3F?=

---------

From: Koray Toksoz (ktoksoz@aydinorme.com.tr)
Date: Sat 22 Nov 2003 - 05:42:52 EST

    Selamlar..

    Devrim bence LKD'yi tanıtıcı semineri biraz kısa tutmalı..

    Biliyorum, fırsat bulmuşken reklam da yapmak lazım:) ancak insanlar
    sıkılabilirler..

    Linux ve oyunlar konulu bir seminer belki ilgi çeker ama 1.5 saat gibi kısa
    bir sürede ancak linux nedir ve kurulum semineri verilebilir..

    İyi çalışmalar

    Koray Toksöz
    koray@toksoz.net