[dernek] Re: Compex hakkżnda

---------

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Tue 18 Nov 2003 - 17:46:25 EST

    Selamlar,
    Daha onceden hic kimlik karti tasarimi yapmadigimi soylememe gerek yok
    sanirim.Bu yuzden de kendi kendime kafamda nasil yaparim diye
    dusunmektense bu konuda bana yardimci olabilecek kisileri cevremde
    aramaya basladim bile...
    Ancak konunun detaylarini alabilmek adina sozune ettigin Burak Dayioglu
    ile irtibata gecebilirsem daha kolay olur..

    Tekrar saygilar...
    Arda Cetin