[dernek] Re: bir Qneri?=

---------

From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Thu 15 May 2003 - 15:20:16 EEST

    Merhaba

    Ayin 18'inde ne yazik ki dernegin genel kuruluna katilamayacagim.
    Bilginize.

    Kitap basilmasi surecinde, ortaya urun ciktiktan sonra atilacak adimlarla
    ilgili destek (oneri/yorum vb) sunabilirim. Kitabin, dernegin tanitiminda
    onemli bir oge olacagini, ayrica iceriginin hedef kitleye uygun olacak
    sekilde duzenlenmesi halinde buyuk fayda saglayacagini dusunuyorum.

    Iyi calismalar
    Gorkem
    Gelecek A.S