[dernek] genel kurul - uye kimlik kartlari

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Thu 15 May 2003 - 10:49:55 EEST

    Belki yönetim uygun görebilir diye calistigim sirketin is yaptirdigi kart
    basim firmasindan, uyelik kimlik karti basimi icin fiyat teklifi aldim.
    Genel kurul sirasinda dagitilmasini belki yönetim kurulu isteyebilir diye
    düsündüm. Bahsi gecen kartlar kredi karti biciminde PVC kartlar.

    Fiyat teklifinin baglayici hic bir özelligi bulunmamaktadir. Düsünülmüyorsa
    'ignore' edilebilir.

    Teklifin alindigi firma GON-PA, yetkilisi Cüneyt Dinc, telefon numarasi 0312
    483 30 00, web adresi www.gonpa.com.tr

    Sevgiler,

    Baris Ozyurt

    Sayın Barış ÖZYURT ;

    Yürütmeyi planladığınız Kart Operasyonu ile ilgili olarak , yerinde
    gerçekleştirebileceğimiz Kart Kişiselleştirme işlemine ait fiyat teklifimiz
    ekte görüş ve değerlendirmelerinize sunulmuştur.

    Her türlü detaylı bilgi ve açıklama için her zaman yardıma hazır olduğumuzu
    tekrarlamak isteriz.

    Saygılarımızla

    Cüneyt DİNÇ

    GÖNPA
    ELEKTRONİK SAN. VE TİC. A.Ş

    15. Mayıs .2003
    T03087
    KART KİŞİSELLEŞTİRME FİYATI :

    Boş PVC Kart + Ön yüz Renkli ve Siyah Text / Arka yüz Siyah TextThermal
    Baskı ile kişiselleştirme işlemi FİYATI
    Minimum 500 kart için 1.250.- ?
    500 kart üzerindeki her bir kart için kart başına ilave ücret 0,75.- -?

    Boş PVC Kart + Ön yüz / Arka yüz Siyah TextThermal Baskı ile
    kişiselleştirme işlemi FİYATI
    Minimum 500 kart için 390.- ?
    500 kart üzerindeki her bir kart için kart başına ilave ücret 0,53.- -?

    Fiyatlar Euro cinsinden verilmiştir, KDV fiyatlara dahil değildir.

    Açıklama : 500 adet ve altındaki kart miktarı için sabit olarak yukarıdaki
    bedel tahsil edilecektir. Basılan kart adedi'nin 500'ün altında kalması
    durumunda tarafımızdan herhangi bir geri ödeme ya da kart başına hesaplama
    yapılmayacaktır.

    Not: Dijital Kamera , PC , Yazılım ve Kart Makinesi tarafımızdan temin
    edilecek olup beraberimizde getirilecektir.

    GENEL ŞARTLAR:

    Ödeme Şekli : Teslimatla birlikte tamamı peşin .Ödemede fatura tarihindeki
    Merkez Bankası Döviz Satış Kuru esas alınır.
    Teslim Şartı : Fiyat teklifimiz Kart Kişiselleştirme işlemlerinin 1 gün
    içerisinde bitirilmesi planlanarak hazırlanmıştır.
    Fiyat Opsiyonu : Fiyat teklifimiz 30 gün süre ile geçerlidir.