[dernek] Re: Bannerlar

---------

From: E. A. Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Mon 24 Mar 2003 - 17:37:14 EET

     Elimden geleni yaptim. Ben kendi adima tatmin oldugumu soyleyemem pek.

     Eger bastan azirlanmasi gereken banner formati ve senlik tarihi belirtilmis olsa idi daha güzel bir seyler cikabilirdi diye dusunuyorum, tabi benim de sormamam buyuk hata.

     Umarim kullanilabilecek bir seyler ortaya cikarabilmisimdir, yaptigim tum calismalar http://wolf.comu.edu.tr/~evreniz/senlik/ adresinde duruyor. Senlik icin kisa vadede -grafik tasarimi konusunda- baska bir sey uretebilecegimi sanmiyorum bu yuzden yeni tavsiye ve elestirilere acik degilim :)

     Saygi ve selamlar.
     A. Murat EREN
     meren@comu.edu.tr