[dernek] Re: hani iletisim hani bilgi akisi?

---------

From: Baris Metin (baris@metin.org)
Date: Tue 17 Jun 2003 - 22:56:24 EEST

    Selamlar,

    Mon, Jun 16, 2003 at 02:21:09PM +0300 , Doruk Fisek :
    > Merhaba,
    >
    > Mon, 16 Jun 2003 09:11:59 +0300 tarihinde "Baris Ozyurt"
    > <baris@tuxworkshop.com> soyle yazdi:
    >
    > ..
    > Sanirim yonetim kurulu gene bir takim kararlar aldi ve sanirim gene
    > kimsenin haberi yok.
    >
    > Hani bilgi akisi diyorduk, hani iletisim diyorduk?
    >
    > Yonetim kurulu secileli 1 ay olacak neredeyse, genel kurul ozeti disinda ne
    > yapildigi konusunda tek bir aciklayici e-posta bile yok.

    Bundan sonra bunu yapmaya calisacagiz. Belki haftalik olmaz, 15 gunde
    bir olur ama yapilacak.

    Web-cg konusunda haklisiniz. Bizim hatamizdan dolayi bir karisiklik
    oldu. Bir daha tekrarlanmayacak, sizin de desteginizle umarim...

    > Biz burada uyeler affedersiniz -essek basi- miyiz?

    Sanirim bunu tum YK ile arandaki samimiyet dolayisi ile soyluyorsun. Ama
    keske bunu soylemek yerine "sanirim bu is bizim istedigimiz gibi
    yapmakta gucluk cekiyorsunuz, bu bu yontemleri deneyebilirsiniz" gibi
    bir oneri ile gelseydin.

    Tamam, bu isleri yapmak ile biz yukumluyuz ama ne yaparsak yapalim bu
    sozleri duymak zorunda degiliz. Sozun ozu _ben_ bu sozu affetmiyorum.
    Yapici elestirileri her zaman kabul ederim/ederiz.

    > Eski tas, eski hamam... :-(

    Yine tekrarliyorum. Bu sozleri duymak zorunda degiliz.

    Daha fazla uzatmayayim. Tekrar bu gibi bir durumun (imkanlar
    dahilinde) tekrarlanmayacagini soylemek istiyorum.

    iyi calismalar;

    --
    Baris Metin