[dernek] Re: Listeler hakkinda

---------

From: Abdullah Anar (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Thu 12 Jun 2003 - 08:55:16 EEST

    Mustafa Hocam,

    Ben size 2 kez mail gonderdim. Ancak yanit alamadim. 25 haziranda MMO Ankar=
    a=20
    Subede Ozgur Yazilim Felsefesi - Linux, Open Office ve Digerleri diye bir=20
    seminer verecegiz.

    Bu seminere kurumsal ve kisisel bazda katiliminizi bekliyoruz.

    Yantinizi bekliyorum.
    dostlukla,
    abdullah anar
    MMO Ankara Sube Bilgi Teknolojileri Komisyonu Adina

    =C7ar 11 Haz 2003 19:36 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz: