[dernek] Re: Bnet eleman ariyor

---------

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Thu 31 Jul 2003 - 17:27:44 EEST

Yok canim programlama yapacak falan zanetmeyin cunku ben gecen senenin
sonunda o pozisyondan istifa etmistim. Butun gun mail accountu
actirmak , spool silmek mrtg yapmak musterilerin makinalarini kurmak
disinda pek is yaptirmazlar. Onlar icin Linux sadece musteri araci
yoksa tum Linux unix sistemleri kaldirdilar kendilerinden. MS
hayranidir Bnet :(

> Gazetelerin Insan Kaynaklari eklerinde, Acik Kaynak ilanlarini
gorecegimiz
> gunler yakin (gibi geliyor).
>
> Cok mesudum... ;)

Linux