[dernek] Re: TEGV toplantısı

---------

From: Abdullah Anar (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Fri 25 Jul 2003 - 14:42:27 EEST

    TEGV ile olan kurumsal iliskide biz MMO Ankara Subesi BT Komisyonu olarak rol
    alabiliriz. Bu anlamda yapabileceklerimiz olabilir.

    bir toplanti ile TEGV meselesi konusulacak olursa haberimiz olsun.

    Ben tatilden yeni dondum ve ancak mudahil olabiliyorum.

    dostlukla
    abdullah anar

    Cum 25 Tem 2003 14:27 tarihinde şunları yazmıştınız: