[dernek] Re: listelerdeki "asabi" tavirlar

---------

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Mon 21 Jul 2003 - 12:00:37 EEST

    > Merhabalar...

    Selam,

    > Kendimi, bahsi gecen; 'antipatik ve saygisiz' insanlardan biri olarak
    > addederek;

    Listelerde sanirim bayaa kisi ile tartismis biri olarak birseyler
    karalasam ben de :))

    > Bu turlu arkadaslara, yaptiklari yanlislar karsisinda verilecek yanitlar,
    > son derece nezaketli ve yumsak bir usluba sahip olmali diye dusunuyorum.

    Ozellikle bir konu hakkinda yeterli bilgisi olmadan ukalalik yapanlara
    gicik oluyorum.

    benim tavrim acikcasi kisi nasil yazmissa ona ayni sekilde cevap vermek.
    Saygili bir sekilde yazana saygili cevap veririm, saygisiz antipatik
    olana saygisiz antipatik. Sonucta o mailleri yazan kisilerin secimleri
    bu.

    > Ayrica; "Moderator" gibi bir cozum uygun olabilir mi diye dusunuyorum?

    Kesinlikli hayir. Yine linux-kernel listesini ornek gosterecegim ama
    orada dahi yok moderator filan. cok ozel birseyler ustune tartisan
    konusan birileri degiliz ve kesinlikle moderator olmamali en azindan bu
    camia icinde.

    --
    |          |  Murat Koc
    |          |  Manager & IT Consultant