[dernek] Re: Dernegimizin ofisi

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Thu 17 Jul 2003 - 10:32:14 EEST

    > LKD'nin bir ofise gecme planlari hakkinda bilgilenmek istiyorum.
    > Bu seneki genel kurula katilamadim, belki o gun konusulmus olabilir.
    > Bu konuda bir hedef koyuldu mu, bir plan var mi ?
    > Saygilar,
    Henuz boyle bir plan yok. Bir ofisi ayakta tutacak, finansal ve insan kaynaklarimiz
    yok.
    Eski bir proje olarak Sivil toplum orgutleri merkezi gibi bir yer olursa
    orada olmak icin ozel caba harcariz.
    Genel kurulda da bu yonde bir talep gelmedi.

    Az cok Univeristelerden destek aliyoruz. Sua nda Ankara U. BIM'i adres
    gosteriyoruz.

    Bu arada dernege destek verecek bireylere de gereksinim var.

    Saygilar
    Mustafa Akgul