[dernek] Re: Bu hafta penguenin günlüğü programı

---------

From: Ethem Derman (ethem.derman@ankara.edu.tr)
Date: Tue 30 Dec 2003 - 12:34:26 EST

    Sevgili Görkem Çetin,

    Dun aksam programini izledim. Her seyden once cok rahattin ve
    kendinden emin konusuyordu sanki kirk yillik sunucuydun. Once onun
    icin tebrik ediyorum. Ikinci kutlamam ise LKD ve seminer
    etkinliklerini cok guzel bir dille gundeme koydun, bir LKD uyesi
    olarak gogsum kabardi, cok tesekkur ediyorum.

    Ethem Derman
    ethem.derman@ankara.edu.tr
    28 Aralık 2003 Pazar günü, dernek@liste.linux.org.tr adresinden Görkem Çetin yazıyor:

    -> Merhaba

    -> Bu hafta Penguenin Günlüğü programında Novell Türkiye Genel Müdürü Ertuğ
    -> Fişek konuğumuz oldu. Özellikle Novell'in SuSE'yi satın almasından sonra
    -> yaşanacak gelişmelerin dünyada ve Türkiye'daki etkilerini tartıştık.
    -> Ayrıca Linux Kullanıcıları Derneği'nden haberler de geçildi.

    -> Penguenin Günlüğü, Technology Channel/Digiturk'te. İlginize.

    -> İyi çalışmalar
    -> Görkem