[dernek] Re: Linux TV programı

---------

From: Caglar Ulkuderner (caglar@tubitak.gov.tr)
Date: Tue 23 Dec 2003 - 04:44:21 EST

    Tebrik ederim Görkem;

    Umarim istedigin gibi bir program olur. Ben izleme sansi bulamayacagim
    sanirim digiturk bizde de namevcut.
    Yanliz akisi inceledigimde sanki sure konusunda biraz dertli olacaksiniz
    gibi. Son mohikan gibi olmus lakaplar.

    PS: "linux ozgurluk savascisi" filminde ucan kacan ziplayan bir karakter
    bekliyoruz ama imparator olunca zor tabi. Filimde senaryo ve kernel derleme
    asamlarinda destek verebilirim :P

    Iyi calismalar
    Caglar Ulkuderner