[dernek] Re: bazi sorular

---------

From: Mustafa OYMAK (moymak@oger.com.tr)
Date: Wed 17 Dec 2003 - 03:13:37 EST

    Holiday Plan A.Ş. ve bünyesinde yer alan tesisler (oteller ve tatil köyleri)
    Majesty Hotels & Resorts

    Oasis, Alanya
    Palm Beach, Manavgat
    Sun Flowers, Side
    Hotel Varuna, Belek
    Club Varuna, Belek
    Klikya Palace, Kemer
    Majesty Club Kemer, Kemer
    Majesty Club Elize, Kemer
    Tuana, Fethiye
    Marina, Bodrum
    Adakule, Kuşadası

    Yukarıda belirtilen tesislerimizde ve merkez ofisimizdeki
    bilgisayarlarımızın çoğunda OOo kullanılmaktadır. Şimdilik. Yakında tümünü
    geçirmeyi planlıyoruz.

    Mustafa OYMAK

    Holiday Plan A.Ş. Merkez Ofis
    BIM Sor.