[dernek] Hastane Bilgi Yonetim Sistemi

---------

From: Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Date: Tue 16 Dec 2003 - 04:59:05 EST

    Inonu Universitesi, Turgut Ozal Tip Merkezi icin hazirladigimiz, gtk ve Postgresql kullandigimiz tamamen Linux altinda calisan,
    Hastane Bilgi Yonetim Sistemi kaynak kodlarini

    http://www.inonu.edu.tr/linux/?key=hbys

    adresinden alabilirsiniz.

    Proje 2 yillik bir projedir. Laboratuvar ve satin alma disinda bircok modulu icermektedir. Gelen istek ve desteklere gore iyilestirmeler yapilacaktir.

    Inonu Universitesi
    Bilgi Islem Daire Baskanligi
    Yazilim Grubu