[dernek] Re: Compex, seminer vs.

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 01 Dec 2003 - 10:13:24 EST

    > Liste yoneticisi arkadaslarimiz, bana e-mailler cifter cifter geliyor,
    > lutfen bu durumu duzletirmisiniz?

    Cevabi listeye veriyorum. Benzeri durumda baskalari olabilir
    diye:

    dernek listesi, ve hemen hemen tum LKD listeleri bireylerin
    kendi baslarina girip cikabilecekleeri sekilde duzenlendi.
    normal olarak adresiniz degismediyse, eski bir adresten
    forward olmuyorsa, kolayca giirp cikabilirisniz.

    Ęki tane almak cok muhtemel, iki farkli adresten
    kaynaklaniyordur. Headerlarda, bu bilgi genellikle gorunur.

    Bir bakip bilgi verebilirseniz, geregini seve seve yapariz.

    Saygilar
    Mustafa Akgul