[dernek] Re: LKD-YK Duyuru

---------

From: Abdullah Anar (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Thu 21 Aug 2003 - 12:52:18 EEST

    Gundelik islerim 20 Eylul'e kadar dolu oldugumu gosterse de, gonullu calisma grubunda bisiler yapmak isterim.

    adi sani muhim degil. bu bir misyonerlik.

    MMO ankara sube'de bir sunum ile linux+open office'i duyurmus idik. devami eylulden sonra olacak gibi gozukuyor. MMO, EMO ve diger odalar bazinda bisiler yapmaya calisirim.

    dostlukla,
    abdullah anar