[dernek] Re: LKD genel Kurulu 18 mayista

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sat 26 Apr 2003 - 20:11:36 EEST

    25 Apr 2003 10:18:58 +0300 tarihinde Murat Gezer
    <murat.gezer@linuxdonanim.com> soyle yazdi:

    MG> 18 Mayis ise pazar gunune denk geliyor. Ankara disindan gelecek
    MG> olan arkadaslar icin biraz zor gibi gozukmesine sebeb oluyor. Acaba bu
    MG> gunleri cuma veya cumartesiye cekilseydi daha iyi olmazmiydi.
    calisan insanlar islerinden nasil izin alacak cuma ya da cumartesi
    gunu?

    pazar herkesin tatil yaptigi ve gunubirlik sehir disindan gelinebilecek bir
    gun.

    ilk genel kurul da pazar gunu yapilmisti diye hatirliyorum.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694