[Dernek] Re: Belgeler Grubu Taşınmıştır

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 18 Sep 2002 - 17:06:41 EEST

Selamlar..

Dogrusu, "belge calisma grubu fesh edilmistir. Biz kendi basimiza, dernek filan iplemeden bu isi yapacagiz." olacakti yanilmiyorsam..

Bu durumda, dernek bunyesinde yeni bir belge-cg olusturalim derim. Calisma grubuna onceki sectigimiz baskan olan Gorkem vekalet edebilir. 1. Numarali uye olarak beni yazin. Saniyorum, 2 aylik donemden sonra size, henuz dunyada ikinci bir esi dahi olmayan, tamamen telif belgeler hazirlayabilirim. Sonunda, saniyorum, tek basima 1 yil sonunda Linuxdoc bizim turkce belgelerden cevrilmis, belgelerle index'ini ikiye katlatirim..

Belge-cg, bir kac HOWTO hazirlama, bir kac ceviriyi ustlenme gibi algilaniyor saniyorum. Sanki manevi bir rant var gibi davraniliyor.

Belge-cg bence dahasi, dernegin ihtiyac duydugu belgeleme calismalarini da yapmak zorunda. Buna listelerden FAQ hazirlanmasi, dernegin kendi bunyesinde urettigi projelerin dokumanlastirilmasi, ilerde dernegin teklif edecegi, "teknik destek standartlari, turkce karakter tablosu standartlari" gibi konularda belgelerin hazirlanmasi da gerekecektir. Bu nedenle dernegin kendi bunyesinde olan bir belge-cg'de zaruret var.

Proje-cg baskani olarak, bilhassa biizm projelerin belgelendirilmesi icin, siddetle boyle bir cg olusturulmasini arz ve talep ediyorum..

Ayrilan arkadaslara basarilar dilerim. Onlar icin hic bir kin, garez, giciklik vs. durumum soz konusu degil.

Kucuk derecikler, denize ulasmak icin kendi yataklarini acamaz, topraga yada daha buyuk nehirlere karisir giderler. Nehirler ise, enggeller karsisinda, dolar, gol olur, tasar, engeli asar ve denize kavusur. Nehri olusturan derecikler olabilir, ama nehrin ana kolu her zaman en once yatagini olusturan ve en fazla debiyi tasiyandir.

Umarim bu arkadaslar kendi yataklarini olusturacak debiye sahip olurlar. Nehirler ne kadar cok olursa, toprak o kadar bereketli olur..

Saygi ve sevgiler.

18 Sep 2002 17:01 EEST tarihinde yazmışsınız: