[Dernek] Re: [seminer-cg] Re: [Linux] ::linux::- )

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@ayatirim.com.tr)
Date: Thu 30 May 2002 - 15:58:42 EEST

Mail kotasina ugradigi icin ikinci kez listeye gonderiyorum..

Merhaba Baris,

Kesinlikle oyle..:-)

Saklamak demek biraz yanlis olur. Cok onemli gorulmedigi icin, dernek
listelerinde bildirim yapilmadi. Ama genel gorus insanlarin bu imzayi
kullanabilecegi seklindeydi. :-)

Bu konuyu aydinlatmaya vesile oldugu icin ben tesekkur ederim..
Saygilarimla,
Ilker G.