[Dernek] Re: Dernek YK nin kontrol mekanizmasi nerede....

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 03 May 2002 - 10:34:22 EEST

Merhaba,

Fri, 3 May 2002 09:48:06 +0300 tarihinde "Murat Gezer" <murat.gezer@linuxdonanim.com> yazdi:

Oncelikle senlik calisma grubundan bilgi almaya calismaniz gerekmez mi?

Hic senlik calisma grubunda bu rahatsizliklarinizi gundeme getirdiniz mi? Ben calisma grubu listelerinde boyle bir konunun konusuldugunu hatirlamiyorum.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694