[Dernek] Re: Internet haftasi

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Fri 08 Mar 2002 - 18:28:51 EET

On Mon, Mar 04, 2002 at 10:36:14AM +0200, Mustafa Akgul wrote:

> Intenet hafatsi 8-21 nisan.
> www.internethaftasi.org.tr
>
> Bu iyi bir model. Kendi aranizda bir ekip kurun, begendiginiz
> bir isi yapin.
> Biz sizi destekleriz. Ilgili yerle nbaganti kurraiz, ekibe
> destek bulmaya calisirz. Gerekirse, yol parasini oderiz.
>
> Hadi bakalim !
>
> Internet yasamdir !

imkani olanlar yol parasini kendi cebinden karsilasin derim ben. Ben oyle yapacagim. Sizden yardim isteyecegim konu su. Orada buyuk ihtimalle bizden linux CD'si isteyecekler. Ister cuzi bir fiyatla satalim, ister LKD'nin hediyesi olsun LKD bana linux CD'si gonderebilir mi (orda dagitmak uzere, ben gelip alabilirim) soyle 20 tane falan...

12-15 arasi bir faaliyet yapabiliriz. LKD, KTU rektorlugu ile irtibata gecerse direkt daha genis bir kitleye ulasiriz. Ayrica LKD'den geldigimiz daha ayan beyan olur. Aksi halde ben yalnizca bilgisayar ve elektronik muhendislerine ulasabilirim. Etkinliklerimiz de sahsi kalir.

bu konularda vereceginiz destegi bekliyorum...

selamlar...

--

:wq