[Dernek] Re: web-cg ve www.linux.org.tr

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sun 03 Mar 2002 - 18:28:26 EET

Merhaba,

Tue, 26 Feb 2002 22:27:38 +0200 (EET) tarihinde Mustafa Akgul <akgul@Bilkent.EDU.TR> yazdi:

MA> LKD yonetim kurulunu surekli gozlemek, elestirmek, oneri yapmak
MA> her lkd uyesinin ve potensiyel uyesinin hakkidir diye
MA> dusunuyorum. LKD'nin Mayista, tuzuge gore bir genel kurulu var.
MA> Orada yeni bir secim yapma sansimzi var. Su anki LKD yonetimi
MA> hk, bir yorumda bulunmayacagim.
MA> Mustafa Akgul
MA> PS: Bunlar benim kisisel goruslerimdir. LKD YK'i ve lKD'yi
MA> baglamaz!
diger yk uyeleri ne dusunuyor acaba? 7 kisi idi yonetim kurulu. yk listesindeki mesajlari goremiyoruz tabii ama onun disinda hic mesajlarini goremiyorum. elbette her uyenin birebir listelerde yazmasi gerekmez ama acaba yk'nin da belli araliklarla yapilanlari/yapilacaklari dernek listesiyle paylasmasi mumkun olur mu?

mayis'ta yeni bir secim bence su ana kadar yazilip/cizilenler icin "haksiz bir rest". "web uzerine" mesajiyla bu mesaja yol acan kisi olarak, en azindan sectigimiz kisilerin ne yaptigini / nasil calistigini bilmeye hakkimiz var diye dusunuyorum. herkes calisma gruplarinin ol(may)an calismalari e-posta listeleri ile herkese acik ise de, yonetim kurulununki herkese acik degil.

istifanin da yanlis oldugunu dusunuyorum. genel kurulda aday olunup o yonetim kuruluna girildiyse, el tasin altina sokulmali ve emek sarfedilmeli. aradan aylar gectikten sonra kimsenin cekip gitmeye kimsenin hakki yok. kalip ne ise gecen aylarda eksik, onu tamamlamak icin canla basla mucadele edilmesi gerekiyor.

istifa edenlerin de, onlari secenlerin karsisina oylarini cope atmalarinin gercekten mantikli gerekceleri ile cikmasi gerektigini dusunuyorum.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694