[Dernek] Re: yk gundemi bilgilendirme

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sun 16 Jun 2002 - 20:42:09 EEST

Merhaba,

Sun, 16 Jun 2002 11:16:38 +0300 tarihinde Seckin GURLER <seckin@linux.org.tr> yazdi:

SG> Yk olarak son bir hafta icindeki gundemimizi sizinle paylasmak istedik.
SG> Asagida yer alan notlar alinan kararlarin duyurulmasi icin degil, genel
SG> anlamda ilgilenilen konular hakkinda bilgi vermek amaciyla
SG> sunulmaktadır. Alınan kararlarla ilgili ayrintilar zamanlari geldiginde
SG> ayrıca duyurulacaktır. Goruslerinizi dernek@linux.org.tr listesinde dile
SG> getirebilirsiniz.
bazi maddeler hakkinda daha ayrintili aciklama yapilmasi mumkun mu?

ornegin sunucu(lar) donanim probleminin giderilmesi konusundaki ne tur adimlar atilmasi dusunuluyor? bununla ilgili ufak bir calisma ekibi kurulduysa kimlerden olusuyor, ne asamada?

gyk toplantisinda calisma gruplarinin cesitli istekleri olmustu, bunlar degerlendirildi mi? bunlarla ilgili calisma grubundan sorumlu yonetim kurulu uyesi ile mi baglantiya gecilmesi gerekiyor?

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694