[Dernek] Re: YK karari/ CG Duzenlemeleri

From: Dogan Zorlu (doganzorlu@doganzorlu.com)
Date: Fri 30 Aug 2002 - 09:43:17 EEST

Sevgili Deniz,

Burası Türkiye'dir ve bunun başka türlü olması imkansızdır. Hangi konu olursa
olsun, gönüllü olarak birşeyler yapılsa da sahip olmak/hizmet etmek
arasındaki farkı çoğu zaman gözden kaçırabiliyoruz. Ama bu şekliyle de
yaşanabilir. LKD, kurum olarak son 6 ayda gösterdiği tavır ve davranış
değişikliklerine bu tempoyla devam ederse bir yıl sonra YK dan ve ona yakın
kişilerden oluşan bir dernek haline gelmeye mahkum olacaktır.

Temel savunu, bak ben vaktimi ayırıyorum, YK dayım siz ne yapıyorsunuz yada
kim oluyorsunuz şeklinde olmaktadır. Derneğin, dernek olduğunu unuttuğundan
değildir bu. Çalışan arkadaşlar, ödül olarak hiç olmazsa söz sahibi olmak
istemektedirler ve haklıdırlar. Ama söylenen sözlerin seçimi problem
oluşturmaya başlamıştır bile. LKD bir marka oldukça, şu anda güç ve ekonomik
gelir kaygısı taşımadığından emin olduğum bu ekip, bu markayı kullanmayı
isteyen insanlarla değişecektir yavaş yavaş.

İşçi sendikalarının yöneticileri ve işçiler arasındaki durum, burda da ortaya
çıkacaktır ve dediğiniz gibi, burda sendikadan ayrılmak unsubscribe ile
olabilmektedir.

Hislerim bunlardır, yanlış olabilir. Emeğe saygısızlık değil amacım, sadece
yakın gelecekte olabileceklere ilişkin şimdiden edindiğim endişe beni bunları
yazmaya itiyor.

--
Dogan Zorlu,
Grup Software, Izmir - Turkiye