[bsd] Re: Openssh

---------

From: Can Erkin Acar (canacar@eee.metu.edu.tr)
Date: Fri 19 Mar 2004 - 03:05:28 EST

    On Thu, Mar 18, 2004 at 06:33:13PM +0200, M.Sinan BEYRIBEY wrote:
    > Cok ozur diliyorum yanlis yazmisim.
    >
    > SSH-1.99-OpenSSH_3.5p1 FreeBSD-20030924 olacakti benim makinam.

    SSH versyon satirindaki ilk kisim, sunucunun uyumlu oldugu SSH versyonunu
    gosterir.

    SSH-1.99: sunucunun ssh v1 ve v2 protokolleri kullanilabilecegini gosterir.
    SSH-2.00: sunucunun ise sadece ssh v2 protokolunu kabul ettigini gosterir.

    Eger cok eski istemcilerle uyumluluk aranmiyorsa, sunucu konfigurasyonundan
    ssh v1 destegi kapatilabilir (freebsd.org un yaptigi gibi)

    Versyon satirinin kalan kismi ise SSH versyonunu gosterir. FreeBSD
    OpenSSH'in en son surumunu takip etmeyip, sadece gerekli gordugu
    degisiklikleri, hata duzeltmelerini almaktadir. Bu satirindaki
    FreeBSD-20030924 kismi, FreeBSD tarafindan en son guncelleme yapilan
    tarihi gosterir. OpenSSH v3.5 olmasina ragmen FreeBSD duzeltmelerinde
    bilinen guvenlik aciklari kapatilmistir.

    dogru, su anda FreeBSD icindeki en son openssh surumunu kullaniyorsunuz.