[bsd] Re: [bsd] Kararlı sürüm

---------

From: Metin Pasaoglu (metin@bilcag.net)
Date: Thu 18 Mar 2004 - 04:31:19 EST

    FreeBSD icin en son stable surum 4.9 dur. Update yaparken de
    /usr/share/examples/cvsup/stable-supfile i kullanirsaniz, stable surumun
    en guncel haline kavusursunuz. Hizmet sunacak bir server kurulumu
    yapacaksaniz kesinlikle current surum kullanmayin derim.

    Bu arada sunucu ne amacla kullanilacak bilmiyorum ama sadece FreeBSD yok,
    OpenBSD'yi de denemenizi tavsiye ederim.

    Kolay gelsin
    Metin Pasaoglu