[bsd] FreeBSD-KurulumProblemi

---------

From: Ekrem Erdem (werdem@lycos.co.uk)
Date: Mon 08 Sep 2003 - 06:34:09 EDT

    Dun, uzerinde Win2K ve debian kurulu olan makineme, linuxiso.org
    adresinden indirdigim isolarla FreeBSD kurmayi calistim. Partitions
    bolumunde yaptigim ilk hata ile butun sistem goctu, harddisk okunamaz
    hale geldi. :)

    Her iki sistemi de tekrardan kurdum ve partitions bolumunu daha dikkatli
    yaptiktan sonra install bolumune gectim. Ama daha install komutunun
    ardindan acd0'dan falanca dosya okunamadi diye hatalar vermeye basladi,
    ilk hatayi perl*.*'da verdi. Daha sonra XFree86 ile devam etti. Bunlari
    gecip kurulum icin gerekli paketleri secip install dedigimde de hicbir
    paketi bulamadi.

    Acaba sorun benim kurulumda yaptigim bir hatadan mi (ki bence bu biraz
    dusuk bir ihtimal ama...) yoksa kullandigim iso'lardan mi? Eger
    boyleyse, denediginiz, calisir iso'lara nerden ulasabilirim?

    Tesekkurler, iyi calismalar...