[bsd] Anakart Onerisi

---------

From: E.Erdem (e.erdem@gmx.net)
Date: Thu 28 Aug 2003 - 12:01:54 EDT

    Daha once de donanimla ilgili bir soru sormustum. Ama emin olmak icin
    tekrar sormak istiyorum. Asagidaki anakarta yakin bir anakart almak
    istiyorum. Ama bir problem yasayip yasamayacagim konusunda emin olmak
    istedim. Bu karti daha once kullanan var mi? Ya da bir fikri olan?

    GIGABYTE 8IG1000MK i865G D-DDR SOUND+VGA+LAN 8X
    Chip: Intel® 865G GMCH, Intel® 82801EB
    işlemci: Socket 478, 800 / 533 / 400 MHz FSB , Intel Hyper-Threading
    Technology
    Bellek : 4 x 184-pin DIMM Sockets support max. 4GB DDRam 400 / 333 /266
    (Dual channel memory)
    Ide çıkışları: 2 x Ultra DMA 100, 2 x Serial ATA connectors, 1 x FDD
    Comm. Port: 1 x Seri, 1 x Paralel, 4 x USB 2.0, 1 x VGA
    Görüntü çıkışı: Onboard
    Ses Çıkışı: Realtek ALC655 CODEC
    Lan Çıkışı: Intel® 82562EZ Ethernet
    Genişleme Yuvaları: 3 x PCI, 1 x AGP(8X)
    Bios: AWARD (DUAL)
    Diğer Özellikler: Suspend to RAM (STR), Supports USB KB / MS wake up
    from S3
    Yapı: mATX

    Simdiden tesekkurler, iyi calismalar...